Campania pentru alegerile prezidențiale
a scos la iveală confruntări care depășesc bunul simț. „Killerii” (asasinii) dez-informaționali
pot susține că ei urmăresc doar discreditarea dușmanilor politici ai celor care
îi plătesc. Dar de ce să se ascundă după deget – ei (dezinformatorii) urmăresc
ca respectivii dușmani politici să devină cadavre politice, deci urmăresc
asasinarea lor politică.
Reacția moldovenilor la
dezinformarea care li se varsă peste capete este diferită. Unii se complac în
zoile turnate peste ei. Alții ignoră conținuturile dezinformaționale
respective. Unii sunt luați drept niște imbecili de către jonglorii cu joi
dezonformaționale, alții îi cred imbecili pe cei care îi cred pe alegători
imbecili.
O concluzie se profilează:
apucătura de turnare a zoilor dezinformaționale peste concurenții politici,
atacurile la persoană, reflectă starea de degradare morală a păturii politice. Dacă societatea nu ar
fi degradată moral, asemenea concurenți politici s-ar rușina să iasă în față și
să uzeze de asemenea practici.
La orice scrutin electoral
alegătorii au de susținut un examen: ei trebuie să răspundă la întrebarea dacă
ei, alegătorii, chiar sunt neînțelegători și consumatori de zoi, așa cum îi
cred cei care anunță că vor să-i fericească…
© Pentru republicarea articolului sau a unor
părți din el, este obligatorie obţinerea acordului autorului (titularului
blog-ului).